söndag 14 oktober 2012

En regnig dag på landet!


DAGENS SÖNDAGSBILD!

Eftersom jag blivit medlem i Fabriken, tjohoo jätteskoj.


Dagens bild kommer från trädgården på landet. Då vi varit en sväng upp till stugan i helgen och vinterboat den, regnade hela tiden idag så alla vackra bilder jag skulle tagit frös liksom inne:). Upptäckte att vi har dessa blommor som jag tror är Höstkrokus på tre platser i trädgården varav denna plats är den minsta. Jag är rädd för att jag dragit upp en och annan lök när jag rensat i landet på vårkanten. Jag får vara lite försiktigare nästa år, eftersom jag verkligen tycker att dessa blommor är vackra och lyser upp i trädgården nu på höstkanten.  
Hösten är allt bra vacker på många sätt.

Hoppas ni andra också haft en fin dag och vill ni se fler söndagsbilder kika in på Fabriken.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Var rädd om dina höstkrokus, vännen! Jag letar och letar efter lökar men finner inga - jo, nu kom jag på ett ställe jag inte kollat, hoppas de finns där!
    Ha en fin ny vecka!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Om jag råkar få upp några nästa år kan jag skicka dem till dig.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥