tisdag 23 september 2014

Utflyktstips och ett underbart sommarminne

Vi avslutade vår semester i somras på TYLÖSANDS HOTELL tillsammans med våra bästa vänner.Fredag till lördag och solen lyste på oss hela tiden.
I trappuppgångarna och på varje våningsplan hänger det konst, som går att köpas.


Hyrde ett rum med 


de bästa sängarna jag någonsin sovit i. Inte för att jag sov så många timmar, på varje rum ligger en bok om Per Gessles liv och den var jag bara tvungen att sitta och läsa lite i mitt i natten. Dessutom är det den bästa utsikt jag någonsin haft från ett hotellrum. Vem vill sova då? :) det gällde att njuta av varje sekund.



Satt uppe på en sanddyna och lyssnade på After beachen. Det var ett himla bra drag så jag och väninnan gick ner en stund för att även se.


Min absoluta favoritstrand här i Sverige även om Öland har några mycket vackra så är den här ändå nummer ett.



Vi stannade kvar på stranden tills solen började gå ned.


Sedan tog vi oss upp till relaxpoolen och utomhuspoolen för ett dopp i solnedgången, så mysigt innan middagen.


Utsikt från vårt rum.


Vi åt middag på restaurang Tylösand, där det spelades i Pianobaren.


En av sommarens absolut bästa efterrätter åt vi där Crème Brulée.


Här kan ni läsa mer om ett av Västkustens bästa hotell. Imorgon är jag ledig och målningen av vår trappa fortsätter, snart så :)
KRAM

1 kommentar:

  1. Wow, vilken lyx;) Dit måste man ju bara åka nästa sommar ♥ Ha en härlig kväll! Kram fia

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥