fredag 19 oktober 2012

Om du tröttnar på landet

och inte vill åka till Göteborg så kan man styra kosan åt Norr istället och hamnar då i Karlstad. Vilket är en mysig liten stad med en underbar klädaffär och åtminstone två inredningsaffärer som är väl värda att besöka.

Den ena affären är NOLL54  där jag aldrig gått ut  tomhänt ifrån. Såå otroligt mycket fint, att bara gå runt och kika på. I år köpte jag bland annat denna vita trälåda och de vita blommorna som står lite på trekvart i lådan. 




Om du mot förmodan skulle tröttna på att shoppa så är en promenad till Klarälven som rinner genom stan att rekommendera.



Här kan du fota vackra blommor,



konst


eller varför inte ha med egen fika att njuta av under en vacker hängbjörk alldeles vid älven.



Eller bara ta igen sig i gröngräset, hur mysigt som helst.



 Med dessa sommarbilder önskar jag er en härlig fredagskväll.

KRAM

1 kommentar:

  1. Det är längesen jag var i Karlstad, ändå har jag en väninna som bor där men vi träffas alltid i Göteborg. Jag skulle gärna besöka N054, finns så mycket fint där.
    Ha en fin fredag kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥