torsdag 28 februari 2013

Februari moodboard

Hejsan!

Förmedla en känsla , vet just inte om jag är så bra på det. Svårt det här tycker jag med dessa månadsmoodboard. Hur som helst så ser mitt liv ut så här just nu egentligen oavsett månad, blommor i härliga färger, kalas eller fest åtminstone minst en/månad, mys framför vår ny insatta kamin. Så ser den ut här hemma, lite modernare stuk än den kaminen jag nyss visade som står i stugan. Här har jag suttit framför brasan många kvällar i februari och pluggat, det är ju som sagt mest det jag gör just nu.
Vi har även firat mannen i mitt liv som fyllde 47 år, haft övernattande gäster mycket trevlig månad har det varit.


Promenader i snön och mån fotograferande har vi hunnit med, besök i trädgården av rådjuren vilka också behöver mat gillar tydligen fågelmat i brist på annat. Massor av chill mellan varven för både katter och oss andra, mestadels framför brasan, förevisning av Shadow om hur man kopplar av på riktigt:)

Nu önskar jag alla en härlig ny månad och mig själv försöker jag peppa till att börja läsa boken vi skall läsa som är på engelska. Inte helt lätt att läsa facklitteratur på engelska , men allt går nog om bara viljan finns.Kika in på fabriken för mer torsdagsinspiration.

KRAM 

1 kommentar:

  1. Hej vännen, det ser ut som februari har varit en riktigt mysig och trevlig månad för dig! Härligt att sitta och plugga vid brasan, då kanske du kopplar av och tar till dig vad du läser.
    Lycka till med dina fortsatta studier, du verkar ha ambitionen så det kommer garanterat att gå bra för dig!
    Ha en härlig helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥