onsdag 12 mars 2014

Kudde, vasar och blommor.

Visst blev det lite shopping även i helgen under Halmstadsbesöket, Den här gången lite till oss alla tre flickor i familjen. Jag köpte en kudde hos Mio, tänkte det skulle bli lite mer vårligt med lite rosa kuddar i soffan, den här matchar våra mattor bra som är lite rosa-plommonfärgade.


En sväng in på Myrornas resulterade i dessa två vaser för 35 kronor, ett fynd. Blev extra glad när jag upptäckte liknande hos Mio för 69 kronor/st. Det är så sällan jag gör några fynd, min man säger att jag är expert på att köpa dyrt och sälja billigt och det är ju inte direkt något att vara stolt över, så ni kan ju förstå att dessa två vasar även gjorde maken nöjd:)De såg dessutom helt oanvända ut.


 Jag har även skickat efter lite för tidig födelsedagspresent åt mig själv, en ring, Greengate muggar och den här ljusslingan som är mycket mer jag än Happy lights slingan. Den här är dessutom konstruerad på ett bra sätt så att det enkelt går att hänga upp den. Allt köptes hos Systerlycklig en butik som jag följer på Instagram och de hade ett erbjudande om att köpa 6 lattemuggar och betala 5, så då passade jag på. 
Precis så här ser de ut i färgen Pionblommorna, så vackert tycker jag och även yngsta pärlan som genast tog handom ljusslingan och hängde upp dem runt sin spegel . Där kan de ju få hänga tills jag skall ha dem i min lilla syatelje.



Dotterns mest älskade vårköp som hon köpt för helt egna pengar. Skinnväska från Campomaggi även den köpt hos Rosencranz i Halmstad.



Vilken helg det var, så härligt och vackert med alla Krokusar som fanns i hundratals utmed Nissan när vi promenerade in till stan. Riktigt underbart vårväder. Idag har jag varit ledig, det har också varit en skön och solig dag för min del. Jag toklängtar efter sol just nu. Vi letar efter någon liten solresa, snart hoppas jag den blir av. 
Hoppas ni har en fin vecka.
KRAM

1 kommentar:

  1. Så kul med shopping som man blir nöjd med! Ljusslingan är ju läcker, kommer att bli fin i ditt syrum. Vilken härlig väska dottern köpte, himla snygg!
    Gott att ni haft en mysig och trevlig helg! Nu är det snart helg igen.
    Kramar Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥