onsdag 20 augusti 2014

Efter en och en halv vecka

på jobbet känns allt som vanlig vardag igen med tidiga morgnar och förkylning på gång :) Dessa bilder känns som de togs för en evighet sedan.

Fika innan gräsklippning en dag i maj.
Ser inte så mycket ut för världen på utsidan, både ny panel och färg behövs men vi älskar att vara här.


Över ängen mot stugan.


Nyklippt gräsmatta.


Rabatten bakom förrådet, har blommat fint i sommar.


Rosbusken vi planterade framför dammen förra sommaren verkar ha klarat sig.


I år har nya rosplantor köpts och satts ned i jorden, hoppas de också kommer att trivas. I denna värld full av sniglar så verkar rosor vara en bra blomma att plantera.Vi har renoverat pärlornas rum och hallen klart i sommar , det får bli nästa inlägg. Nu skall jag intill stan och fika med en vän.
Ha det fint.
KRAM

3 kommentarer:

  1. Förstår så väl att ni älskar att vara i stugan! Jag var faktiskt i Mellerud idag och träffade alla mina syskon och det var underbart väder.
    Rosor är vackert och doftar de också är det ett plus!
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Hej igen, ja alla mina syskon bor kvar runt Mellerud men de har inte sagt att de var på loppis i somras men jag ska fråga dem.
    Ha nu en fin helg i stugan och hoppas du hittar svamp!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilka underbara sommarbilder, de får du njuta av länge :)
    Nu kommer hösten o allt vackert vad den har att erbjuda, alla murriga färger, frisk luft, myskvällar :)
    Ha en fin helg.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥