söndag 16 september 2012

Att älska sockerlådor

Hejsan denna söndag!

Visst är sockerlådor alldeles speciellt fina och praktiska,finns mängder av användningsområden. JUST nu målar jag en i vit färg som jag skall sätta hjul under som skall stå i mitt vardagsrum hemma i stan, tyvärr funkar ju inte min andra blogg så vi får se om den visas någongång. Här kommer lite andra sockerlådor som används till:
Att ha vedträna i, två stycken lådor som staplats ovanpå varandra, dålig bild tyvärr men alla blev mörka får ta en bättre en annan gång.


Plantera blommor i och ovanpå.


Vackra stilleben ovanpå som här ett flaskstilleben.


Någon som smet framför just i rätt ögonblick:)

Ha en härlig söndagskväll, det skall jag ha tillsammans med stryktvätt:)

KRAM

1 kommentar:

  1. Sockerlådor och margarinlådor är så fina! Så fint du gjort med en massa olika flaskor!
    Vad har hänt med din andra blogg?
    Ha en fin vecka!

    Kram Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥