söndag 30 september 2012

Att minnas sommaren!


Hejsan i kvällningen!

Nu när det är lite höstkyligt ute med regnskurar lite då och då under dagen , så är det härligt att bläddra runt bland sommarbilder.

Det är så skoj att stå och måla under solens strålar en ljuvlig sommardag. Här är det köksfönstret som får sig en ansiktslyftning.



På landet kan det vara bra med små tofflor att hoppa i och ur mellan allt spring hit och dit. Älskar att vara där och att vistas utomhus stor del under dygnets timmar.


Tofflorna inköpta hos Göksäter på Orust , min barndomsö.
Hoppas ni får en fin vecka 40.
Kram

1 kommentar:

  1. Ha ha, likadana tofflor köpte jag också på Göksäter, men mina är vita. Jag har mina tofflor på jobbet, lätta att hoppa i och ur när jag springer bland båtarna.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥