lördag 28 februari 2015

Nya nails, svårt val.

Jag har väldigt svårt att välja när jag skall köpa något, men speciellt i Annikas nagelsalong med alla dessa snygga nagellack och glitterfärger. Den här gången hade jag bestämt att jag skulle ha rosa eller guldigt nagellack som en flicka på min avdelning ville att jag skulle ha. Väl hos Annika tar hon fram något nytt som hon köpt in som den här gången djurmönstrade små ark som kunde klistras på naglarna. Oj, vad jag velade mellan guldiga, rosa, vita, ni ser vad det blev till slut. Nöjd att jag tog vitt nagellack under och  de passade superbra till kvällens kalasblus. Jag tycker att de jag hade sist var mycket coolare, men kul med variation och nästa gång blir det nog rosa, när jag har lite mer vårkänslor i mig och vill känna mig vårlig :) 



Blus Ester Elenora, byxor Saint Tropez.


Hoppas ni har en fin helg. Vi hade en väldigt trevlig kväll på Hisingen igår hos goda vänner. Min fina vän fyllde år så jag och mannen var där och åt gott och tittade på Lets dance. Tittade ni? Visst är han underbar Ingemar Stenmark, han blir nog årets vinnare det tror jag. Våra tjejer var inne i stan med kompisar och tog sista bussen hem. Det var vansinnigt halt märkte vi när vi körde hem och bussen som tjejerna åkte med körde i diket, den svajade till så för ett ögonblick trodde de att bussen skulle välta. Som tur var gick allt bra och de hade nära hem så det blev en kort nattpromenad hem sista biten för dem. Ikväll har yngsta pärlan varit hemma, ibland måste man ju plugga också.   
Ha de gött.
KRAM

1 kommentar:

  1. Fy så läskigt med bussresan! Tur det gick bra!
    Men du, vilka supersnygga naglar! Du skulle se mina fnasiga trasiga naglar.... då dog du nog ;)
    Din outfit ser så snygg ut!
    Kram och ha en fortsatt fin söndagskväll!
    /Maria

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥