söndag 18 maj 2014

Söndagsbilder, en vacker och en fulbild.

I onsdags hörde en väninna av sig och undrade om jag ville åka in till stan med henne. Klart jag ville. egentligen var jag trött efter en härlig men intensiv dag på Naturhistoriska med alla våra små stjärnor. Jag blev dock oerhört pigg utav en runda i några klädaffärer, fika och fotande av vår vackra stad. Bilden är från Bältesspännarparken. På andra sidan fontänen ligger trädgårdsföreningen, ett besök där vill jag gärna hinna med innan allt är överblommat. Såg från bussfönstret att det var mängder av blommor som blommade därinne nu.   


Här får ni en fulbild på hur vi haft det i vinter på ena balkongsidan, men idag blev det äntligen färdigt, bara golvet kvar sedan kan vi njuta av balkongstunderna.


För fler söndagsbilder kika in till Fabriken. Härligt väder har vi haft den här helgen ända fram till nu, fick springa ut efter tvätten för nu började det precis droppa men vad gör det när brädorna är målade och på plats. Hoppas ni andra också haft en härlig helg. Nästa helg skall vi bara roa oss, eftersom vi jobbat så bra den här helgen.
KRAM

3 kommentarer:

  1. Trädgårdsföreningen vill man inte gärna missa ... men det har jag gjort under ett par år nu, bättring krävs.
    Gott att ni fixat balkongen så ni kan vara där under ljusa, fina kvällar.
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, här har också varit en bra helg! Lunchdejt inne i Sthlm med bästa vännen i lördags, och lite hemmafix igår ;)
    Ha en ny fin vecka!
    Kram/Maria

    P.s... ja, furubuskar undrar jag också om de kan vara fina?? ;) :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att gå på Naturhistoriska med barnen i klassen, skulle ju vara en dröm att få göra det ;)) Fint ni har gjort på balkongen med, bara det roligaste (piffet) kvar då. Ha en härlig kväll ♥ Kram fia

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥