söndag 30 juni 2013

Lev vackert!


Första semesterhelgen avklarad, en regnig dag och en helt fantastiskt varm och solig dag. 31 grader har vi jobbat i idag i trädgården på landet, bränt mig lite här och var. I fortsättningen skall jag kolla vädret så solkrämen kommer med:)
Hunnit med en massa roligt bla varit i en nyöppnad affär och köpt denna underbara bok som jag kikat på i Uddevalla för ett tag sedan.


I fredags köpte jag helt självsvåldigt denna tapet till stugans minsta rum. Vi brukar åka alla fyra och runt i varenda tapetaffär och det kan ta tid innan vi hittat en tapet som alla fyra gillar. I fredags åkte jag till Rusta och tog hem den här blåvita tapeten, den heter lantliv så den passar ju bra mer lantligt än vår stuga kan det väl knappast bli. 

Imorgon skall jag visa lite bilder från affären som jag köpte boken Lev vackert! i, en helt underbar affär.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Vilken väldigt snygg tapet!!!!! Den fick väl godkänt!!?
    Jag har den första boken, av Lev vackert, men den är lite för shabby-chic i stilen, för min smak ;) Fast det är många fina bilder i den!!!! :)
    Ser fram emot att se vad du köpt mer ;) .)
    Kram och ha en ny fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Oj, var det så varmt på Dal! Det var det minsann inte på Orust!
    Tapeten var ett bra köp, tyckte säkert övrig familjen också när de fick se den!
    Är nyfiken på butiken, har mina ningar!
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥