lördag 15 juni 2013

Tänkte ge er några filmtips:)

Hejsan!
För några veckor sedan såg vi tre filmer som alla var helt ok, tänkte jag skulle tipsat er om dem. En av dem var " Mammas pojkar" en väldigt rolig och lite tänkvärd tycker jag nog, lite parodi på hur en mamma kan vara:).
Det var innan jag såg den här filmen, nu är mitt enda filmtips till er "Berättelsen om PI" har ni inte sett den så se den. De allra flesta filmer bleknar i jämförelse med denna otroligt gripande berättelse med helt underbart vackra bildvyer. En fantastisk film helt enkelt, är man känslig så kommer det tårar så var beredd. 


 Tack till dig du underbara för din fina kommentar om att jag är en mjuk människa. Jag kan vara kantig om det behövs och inte en enda tår kom det under filmens gång på mig. Tror livet har härdat mig:)
Apropå mönster hur ljuvlig är inte denna klänning, både fjärilar och blommor bättre kan det knappast inte bli. Klänningen bärs av en liten underbaring som talar om för mig att hon älskar mig ungefär tre gånger/dag, hur rar som helst. Då blir man i alla fall mjuk i hjärtat.


Hoppas ni har en fin helg. Vi är precis hemkomna från  havet, åt kvällsmat ute vid Smitten vårt badparadis. Idag var det dock en aning blåsigt, men vi hann äta upp och nästan ta oss tillbaka till bilen innan regnet kom över oss med blixtar och dunder.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥