tisdag 4 juni 2013

Varberg

Hejsan!
Här kommer några fler bilder från vår härliga söndagsutflykt.

Trift fanns det gott om, älskar dessa små skära blommor. Många fina promenadstråk finns det runt omkring kurorten här ett utmed havet.






Lite kallt med shorts men går man tillräckligt snabbt blir man ju varm. Mina shorts är från Jfour "Butter" Kavaj: Plus fine.


Här ser man kurorten i bakgrunden.


 En bild på mannen i våra liv, inte ofta han syns på bild här i min blogg. Lånat dotterns bild som hon satt in på sin blogg, överskrift hade hon " Världens bästa" då blir man ju glad när de skriver så gulligt om en ens barn. Ja ni vet det är ju inte alltid man är världens bästa i ens tonårsbarns ögon:), så då blir i varje fall jag väldigt glad de gånger det händer att de ser på en på det sättet.


Mysig miljö i uterumsmatsalsdelen.


Väldigt vackert inne på restaurangen.



Hoppas ni har en fin vecka, kanske några som redan påbörjat sin semester vad vet jag. Det går fort nu, mycket på jobbet med utvecklingssamtal, gårdsfester och mycket annat som skall hinnas med innan terminen är slut. Imorgon skall jag göra något som är väldigt sällsynt här hos mig, nya naglar. Har en väninna som utbildat sig till, ja vad kallas det ?ingen aning. Hon behöver i varje fall öva sig inför sin certifiering och det kan hon ju få.




KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥