torsdag 13 juni 2013

Mönster

Hejsan!

Här kommer mina favoritmönster: spets, hjärtan, djurmönster och blommönster. 








Min favoritblus i brodyrmönster från " Uldahl"


Korkmönster, letar man noga hittar man små ord här och var.


Blommönster är favorit på tapeter.


Sedan finns ju de mönster jag minst använder men som kan vara väldigt snyggt och stilrent hos andra ränder, rutor och prickar finns inte i mina hem så långt ögat kan nå. Min man skulle aldrig få en rutig skjorta av mig, men fint på andra. För fler mönster kika in hos fabriken.

Ha det underbart.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Finfina mönster hos dig!
    Trevlig helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Spetsmönster är så vackert! När du säger att du inte har ränder, rutor och prickar känner jag att du är en "mjuk" person och inte "kantig" och det är den känsla jag haft av dig sedan länge. Det är så fint när man hittat sin egen stil.
    Ha en underbar helg, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥