söndag 23 juni 2013

Våra midsommarkransar

är allt som återstår av årets midsommarfirande, ja och så många härliga minnen förstås.
Min yngsta pärla skulle ha en krans bestående av rosor. Hon har pratat om det i så många år nu så i år fick hon sina hett efterlängtade rosor, kransen är tillverkad av henne själv efter konstens alla regler:) Hon satt i bilen på väg till Lysekil och läste om hur man enligt någon skall göra med små buketter runt själva björkkvisten. Hon försökte även instruera mig, men jag gillar när saker och ting går undan så jag gjorde som jag alltid gjort, band blommorna utefter björkriset . Sanningen att säga så blev hennes perfekt och min blev en aning för stor men, men vad spelar det för roll om hundra år. Vi var i alla fall båda nöjda och glada och det är ju huvudsaken. 


Nu har vi fått gäster så nu går det inte an att jag sitter framför datorn.) För fler söndagsbilder kika in hos Fabriken.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥