torsdag 24 oktober 2013

Ellosfyndat

Är man trött på allt vitt kan man ju alltid göra om med lite 


svart istället. Ser ut som sorgflor sa min yngsta pärla. Ja kanske inte något jag vill ha i längden men just nu känns det bra och jag tycker genast det blev lite bättre. Nu ser man ju klart och tydligt att det behövs nya fönsterlampor också:) 


Gardinen är köpt för en mycket liten peng hos Ellos likaså denna bordslampa Edgar som egentligen kostade 599:- men har man 40% så blir ju priset ett helt annat. Tycker lampan är lite gammaldags cool och det gillar jag. Känner mig mycket nöjd över mina ellosfynd.


Har länge tittat på ulldynor till våra Ikeapallar,men en för 99:- är mycket pengar tycker jag speciellt när man behöver fyra. Hittade dessa visserligen inte i ull men ändå 20:-/styck alltså fyra för under hundralappen i Ullared. Fyller ju funktionen lika bra.
  

Har du saknat mina kläder, va söt du är och så glad jag blir. Då kanske det får bli lite dagens igen i framtiden. Tycker det är extremt svårt med inredning, går väl an när man renoverar som vi gör just nu, men när det är klart så är det klart och då har jag det så i en sisådär tio år ungefär :)
Gissa vem som kommit hem nu? underbaring nummer ett. Så härligt att ha hela familjen samlad, efter begravningen imorgon skall vi åka till hennes lägenhet och sova över hela helgen. MYS, önskar alla som kikar in en härlig helg.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Sorgflor eller inte, jag tycker det var snyggt! Skönt att byta om lite. Jag sa för längesen att hos mig kommer det aldrig in en lampa med "sorgkanter", alltså fransar nertill på skärmen men nu börjar jag faktiskt titta lite efter fransar men med ett nytt stuk. Konstigt vad man kan ändra sig.
    Din lampa är ju jättefin, Ellos är bra!
    Kul om du visar kläder igen, vännen!
    Ha nu en riktigt fin helg med familjen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Häftigt med svart gardinkappa, det blir ju lite mer ombonat ♥ Härligt att få koma iväg lite efter begravningen, o träffa dotter o saknad kisse igen. Ha en härlig söndag! Kram fia

    SvaraRadera

♥ Tack snälla söta för att du lämnar en kommentar. Jag blir alltid lika glad! ♥